Wednesday, April 26, 2006

دمك طعمه حلوو

س:انت عارف ان فيه ناس مش لاقيه تاكل؟
ص:يا راجل.....! المهم عايز الهمبورجر دلوقت بكاتشب ولا طحينة؟
س:انا طلعت بتلات مواد التيرم ده......
ص:معلش قدر الله ما شاء فعل انت مش مؤمن ولا ايه لالا وحد الله ان شاء الله تعوض
س:انت طلعت بمادة....
ص:انا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يلعن ابو كده لييييييييييييه؟؟؟ ودينى مانا سايبهم
س:يا عم مالك بس إستهدى بالله
ص:ماشى ماشى سيبونى دلوقت عشان انا مخنوق ومش طايق نفسى
س: شوفت بيقولك فى واحد مسيحى اتقتل فى إسكندرية!
ص:وانا مالى انا زى الفل أهو وبعدين دول مسيحيين وانا مسلم
س: يابنى بس مش ده بنى آدم برضه؟؟؟
ص:يابنى ده مسيحى!!!#%$@*
س: بيقولك الجفاف انتشر فى أفريقيا والناس يا عينى مش لاقيا نقطة الميه,ده غير المجاعة
ص: قشطة يا بنى ماهما مابيكلوش فعشان كده ما بيعطشوش وزيتنا فى دقيقنا...وبعدين الميه مش مهمة قوى ولا إيه؟؟؟؟؟.................يييييييييه يادى النيلة فين كولدير الميه عايز اشرب ميه ساقعة ايه مفيش رحمة!؟
س:شوفت اللى حصلى سوسو سابتنى\I____I/
ص:لا حول ولا قوة إلا بالله , ليه يابنى دنتوا كنتم سمنة على عسل,آخر حاجة كنت أتوقعها ان ده يحصل ...وبعدين دى حاجة تقهر بصراحة,بس معلش بكرة تنساها يابنى البنات على قفا من يشيل بس انت إنوى وبعدين الراجل عمره ما يعيط على بنت ,خلاص راحت بقى ننسى اللى فات ونفكر فى اللى جاى.....!
ص:شوفتى يا حبيبتى (س) صاحبى سوسو سابته.....مش معقول الناس دى مفيش حب حقيقى كله تزييف مش زينا إحنا مش ممكن نسيب بعض
صوصو: آه!!!!
ص: مالك يا أملى ؟
صوصو: ايه؟؟؟
ص: انت مالك متغيرة؟
صوصو: بص يا (ص)...انت كويس وكل حاجة بس بصراحة انا مرتبطة بواحد تانى دلوقت وهو غير فكرتى عن الحياة أنا آسفة جدا إحنا لازم ننهى اللى بينا....
ص: لأ لأ لاااااااااااااااا انا حنتحر حنتحر ..............آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه بووم طاخ%&*#$@
س: مش معقول (ص) انتحر!!!????
ع: سيبك ده ميت كافر مايتبكاش عليه ,المهم حنخش فيلم إيه النهاردة؟؟؟
دول البنى آدمين عارفهم؟؟؟؟؟؟

إحنا منهم على فكرة......
بنشرب من دم غيرنا ونقول كمااان ,لأننا مبنحسش غير بمصايبنا نايميين ومأنتخين ولما يحصلنا حاجة هوب بنتفزع ونفوق,
ولا إيه؟؟؟؟؟

1 comment:

change destiny said...

تدوينة دموية لكن واقعية